Jag funderar på att ordna eget ridläger här till sommaren om intresse finns. (SDU har skrivit på deras hemsida att de kör nu bara varannat år)  

Många blev besvikna och frågade om jag skulle kunna ordna ett egen. Jag säger att jag kan om det blir minst några stycken. 

Så nu vill jag ha Era intresse anmälan så jag kan se hur många ni blir.

Upplägget blir lite annorlunda !

Jag kommer att dela upp dressyr och hopp intresse. Och ålder spelar ingen roll men de kommer nog även delas upp beroende på hur åldersskillnaden det blir.

Självklart ska inte denne som tex har hoppgrupp bara hoppa varje dag utan även ha markarbete med men att det finns hela tiden en röd tråd under lägret med inriktning på hoppning. Detsamma med dressyr. 

En vecka eller Halv vecka. 

Egen häst får medtagas. BoxPlats finns. 

Skriv gärna era önskemål och vad ni vill.

Till [email protected] eller smsa 0735444164 







 

4 kommentarer

Fannie

01 Feb 2015 18:02

Jag är med på det, beroende på pris! :)

Selin

01 Feb 2015 20:15

ställer gärna upp om hjälp behövs! Beror på när i sommar också (!) ☺️👍

Anna söberg

03 Feb 2015 10:35

Hej! Anmäler Ellens intresse att vara med på ridläger. Ellen är 8 år och ridit regelbundet i ca 2,5 år. Hon rider i alla gångarter själv, ca 1,30 lång och väger ca 30 kg. Halv eller hel vecka spelar ingen roll. Gärna i juni eller i augusti. Då är Ellen ledig :-) vi ser fram emot ett läger. Mvh Anna Söberg

Fannie

03 Feb 2015 20:24

Jag är med på det, beroende på pris! :)

Kommentera

Publiceras ej