Halloj igen 
Som vanligt inleder jag inlägget med att säga Mycket har hänt sedan jag skrev sist dock mest tråkiga saker.. Efter grevagården har det bara gått nerför för mig. 

Det har förmodligen också påverkat resultatet och ridningen när jag är inte "i form" .. Min älskade dog ju.. Yaya. Saknar henne så så att jag är typ inte mig själv längre.. Hoppas att man sakta kommer tillbaka till livet någon dag. 
Sen blev katten sjuk.. Trodde hon skulle också dö.. Och sen stegrade en häst och fortsatte bakåt det hände blixt snabbt jag hann aldrig göra något jag hamnade därunder och fick åka in med ambulans.. Tur i oturen fick jag bara en hjärnskakning och en mörbultad kropp att komma hem med. Det innebar att jag missade det största mål iår jag har/hade med mercy som jag i nästan hela jävla året siktat in mig på och ska hästen som aldrig gjort något dumt förut stegra dagen innan kval till flyinge. 
Jag kunde inte rida. Ringde till Lotta och vi kom fram till att Py kunde rida henne. Vi har ju inget att förlora all kval papper är ju betalda. Tyvärr kom de inte med till dag 2 även om de fick till en bra runda. De rev två hinder. Py har ju heller aldrig ridit kanon kulan mercy innan. 

Men men mitt i allting har vi fått nytt tillskott det är nämligen lilla Nova eller Lova. Det Blev så klart en schäfer igen. Schäfer i mitt hjärta. Rasen passar bra in på min personlighet och minlivs stil. Även Tomas. 

Nu har inomhus säsongen börjat.. Har bokat några stycken Som vi ska Kanske åka på. 
Jag har tävlat dåligt inomhus det här året och förra året så vi får se vad hästarna säger om det. Ska inte förvänta mig för mycket utan bara se det som träning. 



Min födelsedags tårta, fyllde ju den 4 september.. Kunde inte riktigt fira men några tårtor fick jag alla ifall och en Paris resa med min familj. 




På sjukhuset..




Sista bild på oss tillsammans 

Kommentera

Publiceras ej