Hej allesammans !

Ser att det går neråt med min bloggning har bara inte haft tid eller ork.. Jag Tackar er trogna läsare som ändå envisats med besöka sidan och ert tålamod ;) 

Jag har tappat lite motivation att blogga.. Det lär bli mer korta sammanfattningar om tävling/utbildning av hästarna, resultat osv framöver som ni kan fortsätta följa. Vi får se om jag bloggar mer än så igen.. 

Mycket har hänt hittills.. 
Glömde berätta att kroken är färdig inriden. Skritt, trav, galopp båda varv. Han har hela tiden tagit det bra och utvecklas framåt. Duktig kille! 
Och det har också kommit hit en häst som jag ska hjälpa till med ridningen jätte kul! 
Sen rullar det även på bra för övriga hästarna här. 

Imorgon börjar min mini semester !! Vi far till New york igen och fira min födelsedag :))) 







Kommentera

Publiceras ej