Det var ett tag sedan jag satt här framför datorn och blogga...ge feeback om ni vill veta mer av mig så går det lättare att blogga även om jag sviker er ibland med att plötsligt försvinna från bloggen.

Men ni trogna läsare förstår nog. Inte lite jobb här som jag sköter varje dag. Så det är lätthänt att jag ibland ramlar i bloggkonkurs.


Vardagen rullar på som vanligt och det är lugnare här när vinter är här nu, inga tävlingar eller hårda träningar.
Utan flesta hästar fått ta det lugnt och motion rids, mycket ute i skogen. Ungisarna har fått vintervila nu och smälta in allt vi gjort år 2011.

Jag måste bara säga att det här året har varit mycket bra år för mig och hästarna! Mycket positiva saker har hänt!
Hästarna har utvecklats jätte fint och gick framåt. De tog också fina framgångar på tävlingar och träningar. 

De har gjort jätte stor skillnad sen de kom hit. Jag ska nog vara nöjd men jag är sån som har väldiga höga krav på mig och vill mer.
Jag måste ibland stanna upp och se bakåt och på positiva saker förstås.  Som jag just nu gör, så ser jag att det faktiskt gått jättejätte bra för mig och hästarna iår. Många fina händelser!


visst otur/ tråkigheter har smugit fram ibland, det är ju något som jag inte kan göra åt eller ha kunnat ändra på  men jag ser ialla fall att positiva sidan väger tyngre det här året jämfört med förra året såsom mycket skit och tunga vinter.


of course, vi ses nästa år!

GOTT NYTT ÅR!!

Önskar Stall Ekeby



Kommentera

Publiceras ej