Jag vet att det är längesedan jag var inne här och bloggade.. Har bara inte haft tid och när man väl får tid vill jag hellre ta det lugnt eller umgås m fina människor som med min man eller familj, laga god middag osv. Kvalitetstid helt enkelt ;) 
Jag orkar inte längre tänka på att jag "måste uppdatera" utan jag loggar in när jag känner för det. Mycket har hänt här på stall Ekeby, tävlingar, träningar och ridläger hela sommar, och den är inte riktigt slut än. Tack och lov för det. Hoppas på fin september som den brukar vara. 

Det mest roliga som hänt nyligen är att mercy har presterat fantastiskt på champion of the youngster! Hon är en riktigt fighter! Hade hon fattat detta med att vara felfri redan första dagen hade vi kommit med i finalen.. Synd men annars var hon felfri resten av helgen och knep två st av deras fina rosa/svart/guldiga rosetter, måste vara en av dom snyggaste rosett jag sett i Sverige, färg kombo och så.  super nöjd med hästen! Hoppas vi fortsätter utvecklas i den här farten så blir det spännande se vart vi hamnar. 

Sen hade vi ridläger innan vi åkte till grevagården, det blev återigen succé igen! Tänker faktiskt börja anordna fler ridläger även helg -läger det verkar som många gillar detta förslaget. Håll utkik! 










Foto :Jennie sellberg, det är hon som är uppfödare till mercy. Hon tog många fina bilder! Och hon åkte ända från Boden för att se oss tävla, vilken gest ! 


Haha Tomas är ingen bra fotograf men kul bild ändå! 



Kommentera

Publiceras ej