Åkte och red tillsamnans och för Britt idag, jag hade baronese och hon fick ta goldie. Jag känner att jag vill ha någon duktig tränare som kan rida mina hästar nån gång regelbundet och gå igenom och se var vi står osv. Känns väldigt nyttigt!

Nu var det goldie, hon känns bra och svarar bra men känns ändå som nån bit saknas, som att hon inte är ärligt framme ,hon svarar bra och är fram men ändå inte på samma sätt det är svårt att förklara den känslan, ska försöka förenkla det : någonting med mer energi från bakbenen och uppåt. Inte framåt rakt fram eller "fort".

Britt tyckte att mina hästar är väldigt fina. Jätte bra och välridna. Även mjuk i munnen. Hon ska hjälpa mig mer med detaljer och finslipa. Känns jätte skönt med stöd och hjälp så jag kan vidare utvecklas ifrån där vi är i nu.



Bild:Old pic, från vintras

Kommentera

Publiceras ej