Vi har några ponnyer och hästar som går på lektioner, jag har några elever per vecka, ibland blir det fler.

Flesta sker på teckenspråk men hörande är jätte välkomna att höra av sig. Det är inget hinder att träna eller rida lektion för mig, det har alltid funkat bra. Kommunikationen är inga problem, vi kan ju göra det på ett annat sätt.

Hör gärna av er om ni vill ha dressyr eller hopplektion med egen häst eller låna av mina eller ni som bara vill prova rida eller bara vara i stallet och pyssla om hästarna, jag har olika lösningar efter era önskemål.

Och ni som har egen häst får jätte gärna komma hit och träna drerssyr eller hoppning, ni väljer själva. Jag har stor ridbana och hinder. Jag kan också komma ut till er om ni inte har möjlighet att åka. 
Ni kan också kontakta mig om ni vill ha hjälp med något specifikt inom ridning. 

föreningar och andra oranisationer är också välkomna att höra av er om ni vill anordna  ridläger-dagridläger eller friluftsdag.

Ni är jätte välkommna att höra av er.


[email protected]

Kommentera

Publiceras ej